[Home]   [First Comic]   [Latest Comic]   [Archive]   [+ Fav]   [RSS]

page 386

March 18th, 2010, 3:32 pm

comments

[post a comment]
3o-s-knight

PLEASE EXCUSE MY SPELLING, MY HANDS ARE SHAKING!!

i have to just...rant for a moment!!!

i have such a shit cold! srsly shit Dx i can't breathe very well, my nose is all blocked, my head is aaaching my face is aaaching my arms and legs are tired uurngh...

our family cat died today uurngh Dx it's not a big deal since we knew it was coming, she was 15 and stopped eating but still..nuuurgh

we got a new scanner today and it sucks, or rather, i am not used to it =( so THESE PAGES LOOK AWFUL. nuuuuufgfhgjkgjklljhgjkl Dx

please excuse me =I i guess it's really been one of those days X(

@tacototes yes! I had an..ex i guess, or so0emtihng simmilar, who this character is based on. i hope the guy didnt treat you too badly ='( my sympathies... thank you fro reading, though =)

@Venomaster you're right! whatta waste of a good character, soemoen should do a short story bout billy, i will get round to it one day =) thank you!!

@leeland ahahah thnk you for gettign exited over a silly comic xD

@alicerose ok, thank you aobut the words about the clifford character =) (i just wrote about the teice...oh dear) thank you for getting exited, silly xD x

@peona LOL i loved yourcomment, thank you so much... '...EVIL' XD it reminds me of the emporers new groove, you know what i mean? 'beware the groooove....groooooove!' XD

@demochatte hahaah thank you for commenting and making me laugh XD your comments are priceless~ ='D

@gothbird thank you for your forever appreciation, and for looking forward to it, i promise it's not that great hahaha ='S

@amante-kun thank you for calling her 'penny' i just find that adorable =') you're awesome, thank you =) love squares are real i think! the best one i tihnk is in a midsummers night dream you know what i mean? =D

@3eoclock LOL thank you for commenting, talking to me, and everything, it's awesome, and your comment made me laugh so much ='D have you ever staked anyone? 8D

@eternalbeliver i like hiw you have a really storng head on you even when reading a story, you are very insightful and wise about people and chracters, which explains your awesomly written comic =) thank you!!!x

@king-moptop LOL XD thank you xD

@mandy-kun ahahah le gasp! thank you for commenting as you always dpo, i really appreciate it ='D

@Chirurotsu your thoguhts aobut the expressions were aweome, thank you for being so insightful!! you are almost right, i guess you could say the expressions were like a transistion of being unsure about feelings for a certain someone to then almost falling in love but. it;s nice to know someone who has been in this situation too, i mean with idiot guys Dx you can't help it tho, bad boys are ever so charming... ='I

please excuse my spelling, i really am feeling shakey Dx

also, thank you everyone, for your encouragmenent about a man's manliness *laugh* srsly, if you are not a guy, it's hard to pull off!! is it hard for guys to do girls? =0

posted on March 18th, 2010, 3:47 pm

Advertisement

posted on December 12th, 2018, 4:37 pm

3eoclock

Have I ever stalked anyone?

NOT LEGALLY C'B


Nawwww, just kidding. I've never stalked anyone. Although, give me the address to Dustin Hoffman's house and you'll have a damned hard time keeping me from trying it.


AND, NO. BAD MAN, BAD. She has to go, it's rude to interrupt people while they're talking. Especially Penelope, she seems to have a hard time remembering that Cliff is the better dude for her. /lame

posted on March 18th, 2010, 4:21 pm

Chirurotsu

omg i was almost right :D feels proud lol, most of the time i just talk nonsense
and yes weirdly they are charmin, wats their secret >:( i want to kno hehe.

and lol afro makes me laugh, he'll never change xD i like how u always stay true the characters nature, don't u find it difficult sometimes, sometimes its hard for me :/

posted on March 18th, 2010, 4:32 pm

.Poena.

wow afro, i can see yer in yer 'player' mood...but then again when are you NOT? >:(

and yes! i DO remember that! oh how that movie brings back memories...ah, good times-good times...

posted on March 18th, 2010, 7:18 pm

KickSatanOut

DAMN GIRL
i am going to greet everyone like that from now on

posted on March 19th, 2010, 12:10 am

goth-bird

RUN PENELOPPEEEE.

Aww, sad that your cat died. It's like, sure you saw it coming, but that doesn't make it less sad, right.

And the scan is fiiine, this page looks great as usual~

posted on March 19th, 2010, 6:03 pm

eternalbeliever12

"Damn girl,look at you all dressed up." LOL I hear people say that at college all the time,haha my best mates say that alot to me too xD
In reply to your reply: Awww you are too nice you know that and your welcome :)
P.s hope you get better soon! Keep fighting. (And drink alot of water, I think? Well so they say)

posted on March 19th, 2010, 7:48 pm

GERUGERU

DAYUM,WAS AFRO ALWAYS THIS CREEPY 8D
like the big bad wolf 8'D

posted on March 26th, 2010, 6:23 am

Shouji-kun

Go away afro nerd

posted on June 23rd, 2010, 5:12 pm

mananabiscuit

seriously though, creeper+afro is not a good combination at all, its one of the worst in the world universe.
GETOUTTATHEREPENOGIRL YOU KNOW HIS TRUE NATURE HAS JUST BEEN REVEALED AS FAR AS YOU NEED TO KNOW HE IS SHALLOW AND NOT WORTH YOUR TIME BABY GIRL!! OKAI?!?! LOOKIT HOW HE'S GREETING YOU DON'T FALL FOR IT AND SWOON OR ANYTHING JUST GO TO BREAKFAST AND TELL CLIFFY WHAT HAPPENED FOR THE FUN-ZIES!!! OKAAAAI!>!?!?!? D'8<

posted on February 19th, 2011, 1:31 am